بروزترین سایت سرگرمی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 1619 | تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ساعت : 1:11 |
برچسب ها : , ,

 پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

PES2013 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 4.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 1579 | تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ساعت : 1:6 |
برچسب ها : , ,

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

بازدید : 1682 | تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ساعت : 1:2 |
برچسب ها : ,

 وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell Retribution PC-FLT

 

Ride to Hell Retribution pc cover دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 2445 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 23:45 |
برچسب ها : ,

 به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

 

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 1661 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 22:41 |
برچسب ها : , , , , , , , , ,

 داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بازدید : 1706 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 20:23 |
برچسب ها : ,

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


بازدید : 1836 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 20:13 |
برچسب ها : ,


حاج عبدالرضا هلالی-بذار خیال کنم هنوز اشک چشمامو دوست داری

حاج عبدالرضا هلالی-ماه محرم امید همه ما گنه کاراست

حاج عبدالرضا هلالی-صل االه علیک یا ابا عبدالله الحسین

حاج عبدالرضا هلالی-دوباره وقت عزا شد

حاج عبدالرضا هلالی-کربلا یعنی نوای العطش

حاج عبدالرضا هلالی-آقای من دلیل گریه های من

حاج عبدالرضا هلالی-سلام ما بر لب عطشان حسین

حاج عبدالرضا هلالی-  دریافت فایلهای شب دوم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی- دریافت فایلهای شب سوم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی-دریافت فایلهای شب چهارم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی- دریافت فایلهای شب پنجم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی- دریافت فایلهای شب پششم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی-دریافت فایلهای شب هفتم محرم۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی-دریافت فایل های شب هشتم محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی-دریافت فایل های شب تاسوعا محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج عبدالرضا هلالی-دریافت فایل های شب تاسوعا محرم ۱۳۹۱ (فشرده Zip)

حاج حمید قلیچ خانی-از روز ازل دل گره خورده ، با پرچم سرخ روی گنبد ( شور ، فوق‌العاده )

حاج حمید قلیچ خانی-از دل یه خرابه ای ناله میاد، ابتا .. ( رمینه سنه زنی)

حاج حمید قلیچ خانی-انگار دیگه پا ندارم ، بسکه پاهام درد میکنه ( واحد )

حاج حمید قلیچ خانی-دختری کنج خرابه بی‌قراره .. اونقدر خسته شده که جون نداره ( واحد)
حاج حمید قلیچ خانیاز کرم مادرتو ، دم خواهر تو ، به عشق سر تو ، شدم... ( شور تک)
حاج حمید قلیچ خانی-شاهی ، نوکرم ، تو حسینی من اویس .. ( شور )

حاج حمید قلیچ خانی-هدیه هامو قبول بکن ای بی کفن ( زمینه سینه زنی )
حاج حمید قلیچ خانی- منم مست و مجنونه مجنون ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-آقام آقام یا حسین ، یاحسین ، حسین جان (واحد)
حاج حمید قلیچ خانی-فتاده دل من دوباره به یاد حرم ( شور تک)
حاج حمید قلیچ خانی-این کار پنجره فولاده ، امشب کربلا اگه پا داده ( شور پایانی )
حاج حمید قلیچ خانی-ناله میزنی اما تنها روی خاک ( زمینه سینه زنی )
 حاج حمید قلیچ خانی-نوای مستی ( ذکر حضرت ارباب حسین (ع) )
 حاج حمید قلیچ خانی-شب‌ها و روز ها می‌گیرم هواتو  ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-دم غروب آسمون ، وقتی که بارون می‌اومد . ( واحد سنگین )
حاج حمید قلیچ خانی-شاهی همه عالم ، ریزه خوار سفرتن ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-تازه داماد من سوی دشمن مرو ( زمینه سینه‌زنی )
حاج حمید قلیچ خانی-از روز ازل دل گره خورده ، با پرچم سرخ روی گنبد ( شور ، فوق‌العاده )
حاج حمید قلیچ خانی-امشب همه می‌خواییم با هم به روضه‌هات گریه کنیم ( واحد )
حاج حمید قلیچ خانی-کرببلا همیشه نوامه ، کرببلا طنین صدامه ( واحد نوث )
حاج حمید قلیچ خانی- دلمو دیونه کرده ، خاطرات حرم‌تو ( شور تک )
حاج حمید قلیچ خانی-دلتنگ زیارتم من ، دارم سودای رسیدن ( به یاد سید جواد ذاکر )

حاج حمید قلیچ خانی-گل سرخ حرم علی آروم بخواب ، علی اصغر من ( زمینه سینه زنی )
حاج حمید قلیچ خانی-شب بلا ، شب عطش ، شب گرفتن صدا ( واحد سنگین )
حاج حمید قلیچ خانی-روزو شب کار من خدا خدا خداست ( واحد )
حاج حمید قلیچ خانی- برا رباب تو خیمه نمونده راه چاره ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-اون کیه که قلبامون میزنه به عشق اون  ( شور تک ، فوق العاده )
حاج حمید قلیچ خانی-حلقه به گوشیه تو را آقا به پادشاهی‌ام نمی‌دمش ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-وای ، عصای دست حسین‌و ، جلوی چشماش( زمینه سینه زنی)
حاج حمید قلیچ خانی-آقا منو کربلا ببر ، دنیا اینجور نمی‌مونه . ( شور )
حاج حمید قلیچ خانی-حوالی نگاتون منو به رویا می‌بره ( واحد سنگین )
حاج حمید قلیچ خانی-داره از راه می‌رسه بابای پیرم ( واحد شلاقی )
حاج حمید قلیچ خانی-صدقه سر آقام حسین شده دل دیونه ، تو شب های مستی( شور تک )
حاج حمید قلیچ خانی-کربلا پر مسافر مثل کبوتر مهاجر ، مسافرا خداروشاکر ( شور پایانی )
حاج حمید قلیچ خانی-پاشو ای دریای غیرت ، علم و مشکت را بردار (زمینه سینه زنی)
حاج حمید قلیچ خانی-صدقه سر آقام حسین شده دل دیونه (شور تک)
حاج حمید قلیچ خانی-آقام آقام یا حسین ، یاحسین ، حسین جان (واحد)
حاج حمید قلیچ خانی-رو موج عشقت ، سواره قلبم . لیلی مثل مجنون (فوق العاده)
حاج حمید قلیچ خانی- شور مستی(ذکر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع))

حاج مهدی مختاری-رسیدی از راه که قلبم میزنه (زمینه)

حاج مهدی مختاری-باز هواییم کن هر چیدارم توی دنیا بگیر (شور)

حاج مهدی مختاری-شب و مستی و شب عشق و شور و شین (واحد)

حاج مهدی مختاری-قصه ی نوکری شاه و گدا را عشق است (شور)

حاج مهدی مختاری-ر هفته با روی سیاه توی هیاتت پا میزارم (شور)

حاج مهدی مختاری-باز دوباره دارم می بارم (شور)

حاج مهدی مختاری-امون بده لیلای من یه خبری به مجنون بده (شور)

حاج مهدی مختاری-چش به را ارباب (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-دل من زاره زاره بی عاره زندگی (شور)

 حاج مهدی مختاری-عشقا که عشق الستند حالی داره (زمینه)

حاج مهدی مختاری-ای قمر شده ام به نوکری مفتخر (شور)

حاج مهدی مختاری-غریبیه عمو جونم چه جانسوزه (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-قبله ی اهل جنون صحن و سراته به والله (واحد)

حاج مهدی مختاری-ای کاش و بودم کربلا همراهت ای خون خدا (شور)

حاج مهدی مختاری-حسین مه گرفته باز آسمون دلم (زمینه)

حاج مهدی مختاری-دل کبوترات شده بازم هوایی (شور)

حاج مهدی مختاری-راس عزیزش به نی راهبر زینب است (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-حسین وای وای وای وای (شور)

حاج مهدی مختاری-تو که دل منو بردی آقا (شور)

حاج مهدی مختاری-لای لای لالایی لالایی (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-جان پپابست دل دل پابست یار (واحد)

حاج مهدی مختاری-الهی هیچج کسی بلا نبینه (شور)

حاج مهدی مختاری-صلی الله علی الباکین علی الحسین (شور)

حاج مهدی مختاری-دلم اسیره دلبره (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-همیشه باب احسان خدا بازه (واحد)

حاج مهدی مختاری-السلام علیک یا اباعبدالله (واحد)

حاج مهدی مختاری-دلم رو بردی غصه مو خوردی (شور)

حاج مهدی مختاری-به نام خدا به گرمی عشق (شور)

حاج مهدی مختاری-ای داداش الهی بشه خواهر تو (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-به قصد زیارت با اشک و آه و حسرت (واحد)-شعر و سبک از سعید ضیاتبار

حاج مهدی مختاری-من گریه می کنم که مصفا کنی مرا (واحد)

حاج مهدی مختاری-بگو که واویلا واویلا (شور و مناجات)

حاج مهدی مختاری-تا کشتی تویی دریا ساحله (واحد)

حاج مهدی مختاری-می میرم واسه کربلات (شور)

حاج مهدی مختاری-آقا بیا عاشقونه میگم آقام صاحب زمونه (شور پایانی)

حاج مهدی مختاری-روضه شب عاشورا (روضه)

حاج مهدی مختاری-وای با روضه ی خدا (شور)

حاج محمود کریمی-ای پدر و مادر من به فدای لب عطشان تو (شش خون)

حاج محمود کریمی-نگاهم پر از بارونه غمت درد بی درمونه (شور)

حاج محمود کریمی-یه عده جوون شبونه (شور)

حاج محمود کریمی-عمه در چشم تو پیداست و من (واحد سنگین)

حاج محمود کریمی-شام را ویران کردم با ناله ی بابا بیا (شش خون)

حاج محمود کریمی-به تنم دیگه جونی نمونده (شور)

 حاج محمود کریمی-به تنم دیگه جونی ندارم (شور)

حاج محمود کریمی-شکر خدا که لطف تو دست مرا گرفت (روضه)

حاج محمود کریمی-ای یار من نبینم تنها موندی بین همه دشمن ها (زمینه)

حاج محمود کریمی-شنیدم سرت رو لب تشنه بریدند (شش خون)

حاج محمود کریمی-الهی داغدار داغدارم (واحد سنگین)

حاج محمود کریمی-مست این مهتابم حسین حسین (شور)

 حاج محمود کریمی-مست این مهتابم حسین حسین (شور)

 حاج محمود کریمی-بر لب اهل حرم جان می رسید (روضه)

حاج محمود کریمی-من به یاری امام مجتبی کربلام (زمینه)

حاج محمود کریمی-کلیم اگر دعا کند بی تو دعا نمیشود (شش خون)

حاج محمود کریمی-خودش به دست خودش کودک انتخاب شده (واحد سنگین)

حاج محمود کریمی-من به یاری امام مجتبی کربلام (زمینه)

حاج محمود کریمی-میدون پره نامرده ای کاش عمو برگرده (واحد)

حاج محمود کریمی-تو بابا و ما بچه های یتیم (روضه)

حاج محمود کریمی-بیان و ذکر روایت از امام حسین (روضه)

حاج محمود کریمی-من یل یل حیدرم زاده ی خدای کرم (زمینه)

حاج محمود کریمی-من یل یل حیدرم زاده ی خدای کرم (زمینه)
کربلایی جواد مقدم-ببین گریه کن هاتو،ببین سینه زن هاتو( شور )
کربلایی جواد مقدم-اون من اگه آقاجون تو عاشقات یه دیونه باشه( شور ) 
کربلایی جواد مقدم-شد نهان داغ ما،شد عیان روضه ها ( شور ) 
کربلایی جواد مقدم-منم عبد رو سیاه،تا همیشه خوبییات،آقاجون یادم میمونه ( شور )
کربلایی جواد مقدم-چشمای گریون نمی خوای،یه دل بی سامون نمی خوای ( شور )  
کربلایی جواد مقدم-بوی خوش زیاده،کدوم ش عطر سیب میشه ( شور )
کربلایی جواد مقدم-به توکل خالق غمت،به توسل اسمت اعظمت ( شور ) 
کربلایی جواد مقدم-سید شبابی،تو اربابی،آفا ما بی شما از هر بدی بدتر ( شور )
کربلایی جواد مقدم-ای امید دل نا امیدان ( شور )
کربلایی جواد مقدم-تو توی طومار زوارت،اسممو نندازی از قلم ثارالله ( شور )
کربلایی جواد مقدم-غیرت خدایی،چه آقایی،که هستی در ادب بی مثل و بی همتا ( شور )
کربلایی جواد مقدم-روح و ریحان منی،دین و ایمان منی ( شور )

حاج حسین سیب سرخی-منه نا قابل اگر تشنه دیدار توام (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-هر کسی رو به تو آورد (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-ای دین من دنیای من عشق من حسین (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-به صف شدن همه ی سینه زنا (شور)

حاج حسین سیب سرخی-شب رحمت و مغفرت (شور)

حاج حسین سیب سرخی-هرک سی با یه امیدی (شور)

حاج حسین سیب سرخی-میدم دم اذون مغرب تو رو به جون زهرا (شور)

 

 


بازدید : 2118 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 19:57 |
برچسب ها : , , , , , ,

 به نام خدا

ماه مبارک رمضان بر همه ی شیعیان تبریک می گوییم امید وارم که ماه پر برکتی داشته باشد .

مدیروب:علی دباغ زاده

 

ALI.STR17:

ALI.STR:

 

alistr17@yahoo.com: 


بازدید : 1699 | تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ساعت : 1:33 |
برچسب ها : ,

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید. اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

بـرای دانــلود بــــه ادامـــه مطلـــب برویـــــــد


بازدید : 1572 | تاریخ : دو شنبه 17 تير 1392 ساعت : 2:39 |
تعداد صفحات : 30